STRONA GŁÓWNA
  INFORMACJE O SZKOLE
  PRZETARGI
  REKRUTACJA
  DLA MATURZYSTÓW
  DLA UCZNIÓW
  PLAN LEKCJI
  NAUCZYCIELE
  SPORT
  RELIGIA
  GRAFIKA
  OLIMPIADY
  KONKURSY
  J.ANGIELSKI
  BIBLIOTEKA
  PEDAGOG
  UNIA EUROPEJSKA
  KRONIKA SZKOŁY
  KOŁO WYCHOWANKÓW
  DARCZYŃCY
  LINKI
  KSIĘGA GOŚCI




  

Księga gości Liceum Ogólnokształcącego
im. Mikołaja Kopernika w Ostrowi Maz.

Nick:

Twój wpis:

Haslo: (abrakadabra)


Strona (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9), (10).
1922. Marycha
IP:87.119.50.221
08:09:22 - 22.03.2008
już niedługo :D
1921. Marychajuż niedługo
IP:87.119.50.221
08:08:27 - 22.03.2008
1920. KS
IP:217.97.192.253
19:46:46 - 20.03.2008
25 kwietnia 2008r.
1919. ?
IP:87.96.43.132
17:46:32 - 20.03.2008
kiedy zakończenie 3cich klas?
1918. ....
IP:80.244.149.21
19:38:25 - 17.03.2008
Teraz w nogę trzeba się postarać:)
1917. [DamiaN]
IP:83.31.131.156
17:14:53 - 17.03.2008
graty dla dziewczyn ;]
1916. :)
IP:87.205.160.252
15:48:38 - 17.03.2008
bravo dla dziewczyn i chlopaków za siatke;)
1915. 2B
IP:83.31.48.224
10:43:22 - 17.03.2008
Zwycięstwo z dedykacją dla Piotrka!
1914. :)
IP:83.31.48.224
09:27:21 - 17.03.2008
Do uczennicy!!:) Bo do akademii trzeba się sgłaszać , zaproponować coś , wykazac zainteresowanie wysunąć propozycje... dlatego udział biora te same klasy, bo najwidoczniej sa zainteresowane. Dorośli ludzie sami wykazuja inicjatywe, nie czekaja az 'Pani" pokaze palcem :)
1913. graczyk
IP:83.31.55.81
15:02:29 - 15.03.2008
I miejsce ! dla Profesora Piotrka Ch. i dla siebie !! jest pan wielki !!
1912. hairy
IP:87.116.238.127
17:24:25 - 10.03.2008
I tęsknię za Martynką:D :D
1911. hairy
IP:87.116.238.127
17:23:29 - 10.03.2008
mam pytanie roku - kiedy w końcu będzie czynny radio węzeł?? bo strasznie tęsknię za wtorkami :DDD
1910. Blondynka
IP:83.31.60.167
17:06:59 - 10.03.2008
Dziękuję bardzo :)
1909. KS
IP:217.97.192.253
16:12:01 - 10.03.2008
Tak, można. Jednak w statucie szkoły jest zastrzeżenie, aby to usprawiedliwienie było w formie pisemnej.
Krzysztof Studnicki
1908. Blondynka
IP:83.31.48.129
11:15:15 - 10.03.2008
Mam pytanie. Najlepiej do Pana Krzysia, bo to jest szczery mężczyzna. Czy można samemu usprawiedliwiać nieobecności w szkole jeśli jest się już pełnoletnim i posiada dowód ?
1907. LECH POZNAŃ
IP:83.31.19.68
10:47:07 - 10.03.2008
Lech :P:P
1906.
IP:80.244.149.206
19:47:25 - 08.03.2008
LEGIA :P
1905. pierwszak:)
IP:83.31.137.119
18:29:47 - 08.03.2008
Do osób które w miarę orientują się kto jak gra w siatkę. Jak myślicie kto w tym roku zostanie mistrzem?
1904. ....
IP:80.244.149.21
14:47:46 - 08.03.2008
bardzo dobry wpis o sporcie, popieram w 100%. Na zakończenie roku fajne jest mówić o tym jak nasza szkoła zdobywa kolejne medale i puchary. Żeby do tego doszło to nauczyciele w-f powinni mieć kiedy wyłapać najlepszych zawodników a na lekcji w-f tego się nie da zrobić. Po to są rozgrywki międzyklasowe żeby można było się pokazać z zawodnikami reprezentującymi solidny poziom a nie zwykłymi grajkami ale na takie zawody nie ma czasu, bo to jest elita i nauka najważniejsza.
1903. rav
IP:87.205.246.17
12:03:56 - 08.03.2008
ee ja tez pierwsze słysze a chode do 1 klasy
1902. x
IP:80.244.149.98
16:49:34 - 07.03.2008
pierwsze słysze
1901. OSa
IP:83.68.82.167
19:28:03 - 06.03.2008
mam zapytanie: dlaczego wszyscy pierwszoklasiści muszą brać udział w tym konkursie wiedzy o szkole??? Konkursy nie powinny byc obowiązkowe!!! Po co to komu i na co????
1899. sport
IP:83.31.8.87
16:35:03 - 28.02.2008
najlepsze jest to, że P.Dyrektor wspiera sport... Wspiera wszystkie nasze zawody, czy to te klasowe, czy międzyszkolne... Mówi: "Grajcie, grajcie zawody międzyklasowe, ale nie na lekcjach"^^^^^^^^^ To przepraszam kiedy? Dziękuję
1898. buuu
IP:83.31.5.222
01:02:27 - 28.02.2008
i znowu do szkoły.... :(
1897.
IP:83.31.14.31
21:19:36 - 26.02.2008
delende est carthago
1896. .
IP:83.17.192.244
21:43:53 - 25.02.2008
ja tam lubię swoją szkołę, uczę się tylko z przedmiotów rozszerzonych(bo mam bardzo wymagających nauczycieli). Resztę mogę olać, pozdrawiam
1895.
IP:82.160.17.98
21:37:29 - 25.02.2008
zapraszamy : http://tnij.org/cf98_grassdillers
1894. do BUDZIK
IP:87.205.196.72
23:08:04 - 24.02.2008
właśnie... skoro syf to co tu jeszcze robisz? Przecież masz pare innych szkół do wyboru.
1893.
IP:83.31.37.200
19:56:47 - 24.02.2008
budzik po co ta gadka, jak źle ci to spadaj, meczennik, ktoś cię tu trzyma na siłę
1892. uu
IP:83.31.17.217
18:14:09 - 23.02.2008
po części racja :D
1891. budzik
IP:83.31.151.26
18:09:36 - 23.02.2008
boze i znow rekrutacja... tez sie chcialem tu dostac strasznie, a teraz zaluje ze tu jestem... ta szkola to syf, znajomosci i uklady pierdole ta szkole
1890. KS
IP:217.97.192.253
13:09:15 - 23.02.2008
Kryteria rekrutacji na ten rok jeszcze nie są zatwierdzone, ale mogę powiedzieć jak było to uregulowane w roku ubiegłym. W dziale dla kandydatów są Kryteria Rekrutacji i punkt 3 brzmi następująco:
Laureaci i finaliści ogólnopolskich olimpiad przedmiotowych przyjmowani są do szkoły niezależnie od osiągniętych wyników uzyskanych w postępowaniu rekrutacyjno - kwalifikacyjnym.
Punkt piąty brzmi:
- 14 pkt.- liczba punktów za tytuł finalisty w co najmniej jednym konkursie organizowanym przez kuratora oświaty, co najmniej na szczeblu wojewódzkim lub za tytuł laureata, finalisty innych konkursów organizowanych przez kuratora oświaty, lub za udział w II etapie olimpiady.
Zatem odpowiedź na Twoje pytanie jest następująca: poza kolejnością przyjmowani są laureaci i finaliści olimpiad, a finaliści konkursów przedmiotowych uzyskują 14 pkt.
K Studnicki
1889.
IP:217.97.192.253
14:49:07 - 22.02.2008
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy finaliści konkursów przedmiotowych organiozowanych przez kuratorum są przyjmowani poza rekrutacją?
1887. ....
IP:217.97.192.253
20:52:40 - 21.02.2008
Czekam aż pojawią się informacje o rekrutacji 2008/09. Moim zdaniem powinny już być chociaż informacje o klasach jakie są planowane, a tu cisza...
1886. ...:) hehe
IP:217.75.60.15
12:48:57 - 21.02.2008
Serdeczne pozdrowienia dla kochnej Paulinki Zaręby:D:)
1885. wardaszka
IP:217.97.192.253
23:36:38 - 19.02.2008
pozdro dla woznej Ewy. Ps Ewa dzięki Tobie nigdy fajek w kurtce nie zostawim
1883.
IP:77.113.47.192
18:09:24 - 18.02.2008
m
1881. xxx
IP:213.158.196.78
12:26:55 - 18.02.2008
beznadziejna strona,zdjecia ze studniowki do bani. Niby taka szkola z takim statusem a wstyd to ogladac. To dla wiesniakow hehehe
1880. twojastara
IP:83.31.59.250
17:42:19 - 17.02.2008
No niestety prawda jest taka, że wysoki poziom nauczania w tej szkole trzymają tacy nauczyciele jak Nowakowa, Szymalska czy Kulesza. Szczytem wszystkiego są nowi nauczyciele typu Cudzichowa czy ten cały Malec, co ledwo żyje. Wydaje mi się, że poziom nauczania zależy poniekąd od nauczycieli - to dlaczego zatrudniani są ludzie, którzy się do tego absolutnie nie nadają?
1879. oi
IP:80.244.149.98
16:05:17 - 17.02.2008
stres na lekcjach u p. Nowak? o a ja tego jakoś nie zauważyłem i nieodczułem
1878.
IP:80.240.161.214
10:52:21 - 17.02.2008
hmm... moze po prostu nikt inny nie wykazuje inicjatywy... A Ci ktorzy biora udzial sa otwarci na propozycje... a to co robia, robia dobrze...
1877. uczennica
IP:87.116.233.173
19:38:58 - 16.02.2008
Nie mogę zrozumieć dlaczego w szkolnych akademiach biorą udział ciągle te same osoby.Czy w szkole jest tylko 10 osób....?? Pozdrawiam
1876.
IP:80.240.161.164
09:49:20 - 16.02.2008
chodzi o stres ktory byl na lekcjach p. Nowak:P... czytanie ze zrozumieniem..
1875. Ezz
IP:80.244.149.98
22:52:04 - 15.02.2008
cyt z anka "Własnie na wosie się dowiedziałam i to bez stresu który był u pani Nowak." od kiedy pani Nowak uczy wosu?;x
1874. KS
IP:80.50.246.254
20:26:17 - 11.02.2008
Prawda, złośliwość rzeczy martwych nie pozwoliła na uzyskanie fotek z apelu. Jeśli jednak ktoś ma kilka fotek z ostatniego apelu to proszę o podesłanie, a postaram się je szybko wrzucić na stronę.
K Studnicki
1873.
IP:80.240.161.227
20:05:05 - 11.02.2008
na tej stronie jest taka organizacja... trzeba czekac miesiac zeby sie jakies fotki aktualne pojawily... mimo iz sa robione na apelach... eh:/
1872. Roman G
IP:87.116.238.98
20:04:03 - 11.02.2008
Nie lubimy: wysokich/niskich, grubych/chudych, ładnych/brzydkich, w okularach/bez okularów itp., w zależności od osobistych upodobań. R.... polecam krótki kurs gramatyki polskiej.
1871. r...
IP:87.96.45.113
18:47:16 - 11.02.2008
A jakich nauczycieli nie lubicie ?
1870. anka
IP:83.31.53.108
19:06:30 - 10.02.2008
sorry błąd się wkradł chodziło mi o klauzulę zaporową i politechnikę
1869.
IP:83.31.15.220
19:04:42 - 10.02.2008
czemu zakonczenie bylo zle?
1868. anka
IP:83.31.53.108
19:03:36 - 10.02.2008
No ciekawe rzeczy młode roczniki piszą. Sesja się skończyła to ja tez coś napiszę. Judasz ilu nauczycieli cię uczyło przez wszystkie lata 15? Jak miałeś historię i wos z panią Kuczyńską to skąd wiesz co jest na lekcji u prof. Kuleszy. Tak na marginesie gorące pozdrowienia. Tylko dzięki niemu moja matura miała tak wysoki wynik.Na pierwszym roku miałam chody na ćwiczeniach bo jaka jedyna w grupie wiedziałam co to mandat imperatywny i klazula zaporowa. Własnie na wosie się dowiedziałam i to bez stresu który był u pani Nowak. Prof. Szymalska mnie nie uczyła to nic nie wiem. Polski miałam z prof. Morawską i też na maturze było spoko.Geografia u pani Malec nie narzekam. Uważam że w zyciu kopernika bym nie zamieniła na rubinkowskiego i ekonomik. A co do studiów na politecznice to z mojego rocznika szli tam ci "mniej" zdolni. Akurat było się zdecydowanie łatwiej dostać na transport niż na prawo czy medycyne.Właściwie to politecznika brała wszystkich a po roku połowa odjazd. Więc nastepnym razem ostrożniej z tymi sądami o nauczycielach bo nie wszystkich znasz. pozdrowienia
1867.
IP:83.31.7.175
13:56:57 - 10.02.2008
niedobre... :/
1866.
IP:80.240.161.231
10:49:40 - 10.02.2008
dobre
1865. spec
IP:80.244.149.98
19:09:15 - 09.02.2008
a dobre?
1864.
IP:83.31.35.81
19:59:38 - 08.02.2008
a co z zakonczeniem? zle?
1863.
IP:80.240.161.190
18:27:07 - 08.02.2008
kiedy bada fotki z apalu?
1862.
IP:83.31.122.60
18:00:55 - 08.02.2008
było nawet spoko tylko to zakonczenie....:P mamy FERIE!!!
1861. ...
IP:80.240.161.219
15:46:10 - 08.02.2008
jak sie wam przedstawienie na walentynki podobalo???
1860. KS
IP:80.50.246.254
21:18:56 - 07.02.2008
W piątki jestem w szkole w godz. od 8.00 do 14.15.
K Studnicki
1859. :)
IP:77.253.84.187
20:38:26 - 07.02.2008
no właśnie...do kościoła! Bo podobno jeśli będzie mało ludzi ze szkoły to już za rok takich 3 dni wolnych nie będzie:P
1858. ojciec dyrektor T.
IP:79.185.201.77
20:10:07 - 07.02.2008
zapomnieliście o rekolekcjach! 25-27 luty-dni wolne od nauki! do kościoła!
1857. Roman G
IP:87.116.237.92
19:25:03 - 07.02.2008
Ferie w województwie mazowieckim zaczynają się 11.02.08, a kończą 22.02.08.
1856. pchor
IP:153.19.108.10
19:07:57 - 07.02.2008
czyli do którego lutego?
1855. OSa
IP:83.68.82.167
18:35:43 - 07.02.2008
panie Studnicki od której do której jest pan w szkole w piątki????? Pozdrowionka dla wszystkich z księgi gości
1854. Marycha
IP:87.119.48.214
16:05:52 - 07.02.2008
ferie mamy do końca rekolekcji :P
1853. pchor
IP:153.19.108.10
15:33:06 - 07.02.2008
dzieki za zajebistą odpowiedz
1852. aloes
IP:83.5.145.83
15:25:35 - 07.02.2008
do konca ferii
1851. pchor
IP:153.19.108.10
14:48:56 - 07.02.2008
do kiedy macie ferie?
1850. :)
IP:87.205.196.152
14:34:04 - 07.02.2008
Boże ludzie przestańcie z tym naskakiwaniem. Jak wam sie szkoła nie podoba to nie idzcie do niej (bo przecież jest tyle innych wspanialszych) a jak juz w niej jesteście to sie przepiszcie do innej bo komentarze typu: "Do tej szkoły każdy głąb się dostanie. To nie ten poziom co kiedyś." są naprawdę pogibane. Weźcie sie zajmijcie czymś pożyteczniejszym.
1849. m.
IP:83.31.107.236
18:22:52 - 06.02.2008
nikt Ci nie każe.
1848. Adam
IP:83.31.58.106
23:06:34 - 05.02.2008
Same wypracowania.. aż mi sie nie chce tego czytać.
1847. ---
IP:83.26.91.187
16:30:56 - 05.02.2008
żal...
1846. ......
IP:213.76.111.217
16:21:31 - 05.02.2008
Do tej szkoły każdy głąb się dostanie. To nie ten poziom co kiedyś.
1845. dj zmywak
IP:79.185.157.203
09:25:40 - 05.02.2008
wybiera sie do tej szkoły.. mam baedzo dobrą średnią 2,8 chyba się dostane co?
1844. cenzor
IP:217.75.60.29
01:53:53 - 03.02.2008
albo mi sie w oczach troi( co ma prawo dzisiejszego wieczoru) albo ktoś rozszyfrował napis księga gości= napierdalaj wypracowania. Coś wam sie w głowach chyba popierdoliło
1843. matóżysta
IP:217.75.60.29
01:48:03 - 03.02.2008
ale było fajoszko na stódniufce
1842. Uczeń
IP:79.163.52.42
00:13:55 - 03.02.2008
Są zdjeci ze studniówki 2008 3f na stronie szkły?
1841. lickmydick
IP:80.50.246.254
23:43:53 - 02.02.2008
Ciekawe jak to jest być "...obecnym absolwentem..."???
1840. ---
IP:83.26.75.248
21:32:00 - 02.02.2008
Tyle ile zostało tu napisane przez ostatnie dni to chyba nigdy na tej stronie się nie zdarzyło. Ale dobrze, że ten temat zainteresował tyle osób i że pojawiają sie tak obszerne posty:P. Nie zmienia to faktu, że Judash nie da sie przekonać, że w Koperniku nie jest tak źle jak on to przedstawia. Nauczyciele są jacy są i wątpię żeby ktokolwiek z nas miał wpływ na ich zmianę. Tak jak już wcześniej pisałam każdy na temat tej szkoły ma wyrobioną opinię. Niektórzy lepszą, inni trochę gorszą, bo w sumie to nudno by było gdybyśmy wszyscy jednym chórem powtarzali hasła mówiące o chwale i prestiżu jakim może poszczycić się "klasztor". W sumie to jest normalne, że każdy z nas chce udowodnić swoje racje, ale jak tak patrzę na ten spór, który pomiędzy nami sie toczy, to jest on dla mnie trochę bez sensu. Możemy tak pisać w nieskończoność, dlaczego ta szkoła jest dobra, albo inaczej dlaczego jest w niej tak strasznie niski poziom w nauczaniu, który sięga wręcz ekonomika bądź rubinka. Jeżeli komuś nie podoba się to jak uczą nauczyciele w Koperniku, to jeżeli jest byłym uczniem to niech zachowa wszelkie uwagi na ten temat dla siebie, a jeżeli jest obecnym absolwentem tego liceum to niech zmieni po prostu szkołę, nikt go przecież na siłę tutaj nie trzyma. no cóż.. ziemia sie kręci w tę samą stronę co zawsze, są 4 pory roku, a Kopernik jak miał swoich przeciwników i zwolenników tak będzie ich miał do momentu aż to liceum nie zostanie po prostu zamknięte..:P pozdrawiam, wszytkich biorących udział w dyskusji..:):)
1839. o.
IP:80.50.246.254
19:22:23 - 02.02.2008
Do obeservera-obejrzalam Twoje posty na tej stronie i pozwole sobie kilka przytoczyć: 1.,,ale się kopernik pochwalił stronką: http://www.sraj.przez.net/index.html Stać Was tylko na taka stronkę.'' 2.,,DAWNO JUZ NA oSTROWI SIĘ MÓWI, ŻE kOPERNIK TO PRZEREKLAMOWANA SZKOŁA I W DODATKU ZAKŁAMANA'' innych postów nie przytaczam,jednak przedstawiasz ciekawe zjawisko,które zaobserwowałam już dosyć dawno i widzę,że z roku na rok się nasila.Proszę,odpowiedz sobie na pytanie po co wchodzisz na tę stronkę? Jeśli nie umiesz odpowiedzieć na to pytanie to ja Ci pomogę.Jesteś jednym z tych osobników,którzy się do Kopernika nie dostali.Piszesz te posty po to żeby się pocieszyć,że wcale dużo nie straciłeś. Sam sobie przedstawiasz tę szkołę w gorszym świetle żeby sobie ulżyć i mniej żałować.Jeśli trafia się taki ktoś jak Judash,który był uczniem tej szkoly i wystawia o niej negatywną opinię odczuwasz satysfakcję i potrafisz napisać tylko:,,Judash tak trzymaj.'' Po co ma trzymać?? Po co mu dopingujesz?? Co masz z tego?? Jesteś żalosny,a takich ludzi spotyka się coraz więcej.Jest to naprawdę ciekawe zjawisko.Ja na stronę rubinka albo ekonomika nie zaglądam w ogóle.Moi znajomi,którzy chcieli iść na rubinka lub do ekonomika na stronkę Kopernika nie zagladają,natomiast Ci którzy się tutaj nie dostali odwiedzają tę stronkę notorycznie,pisząc głupoty i wmawiając sobie,że dużo nie stracili. Po co się oszukiwać? napiszę Ci tyle-nie jesteś gorszy bo się do tej szkoły nie dostałeś bo nie ma ludzi lepszych i gorszych,są tylko mądrzejsi i głupsi,ty należysz do tych głupszych.Mam do Ciebie i takich jak ty prośbę- dajcie se siana i nie zaglądajcie więcej na tę stronę,głupoty jakie wypisujecie tu o tej szkole nic nie wprowadzają.Szukajcie pocieszenia gdzie indziej. pzdr.
1838. observer
IP:83.68.83.26
16:59:36 - 02.02.2008
Judash tak trzymaj. Pozdrawiam
1837. Judash
IP:213.241.37.114
15:49:32 - 02.02.2008
odpowiadam trochę w odwrotnej kolejności: -nick Judash ma trochę głębsze pochodzenie niż to że Judash zdradzal %), i nie porównuj proszę mojej matki do szkoły a zwłaszcza kopernika, i chyba żadne dziecko nie chciało by jego matka była porównywna do nauczania w szkole. Obojętny skoro nie chodziłeś do tej szkoły to po czym stwierdzasz że dobrze wykadają? Ja jako absolwent tej szkoły nie zwracam sie do niej z pretensjami tylko mówię że poziom i szkoła nie jest wcale taka super jak sie uważa, poprostu przyjęło sie że kopernik to dobra szkoła bo kiedyś nią była, etap prestiżu tej szkoły jak wszyscy stwierdzają polecam ten temat na ostrówmaz.com skończył sie kiedy odeszli Państwo Vogelgesung. Observer- popieram Twoje wpisy. Kopernik i rubinek też. --- - nie mam negatywnych wspomnień z Kopernika, gdzie tak powiedziałem? mam wręcz przeciwne wspomnienia tylko nie z nauki, poznałem tam wiele wspaniałych ludzi i wiele przeżyłem i od razu do wcześniejszego postu: gdzie napisałem że nauczciel wymagający i utrzymujący dyscyplinę, wywołuje stres? we mnie nie wywoływał, ba na matmie nawet czasami mało na lekcji pisałem tylko patrzyłęm na tablice i jakoś dużo z tej lekcji wyniosłem a nie tak jak z innych.opinie o innych nauczycielach zbieram z opinni innych uczniów bo mam wielu znajomych z naprawdę różnych klas i roczników tej szkoły więc opinie ich są obiektywne, taka ankieta wśród przyjaciół i kolegów jest naprawdę lepsza niż jakaś przeprowadzona przez szkolnego psychola, nie piszę że Kopernik jest najgorszą tylko że nie jest najlepszą i że podupadła i się nie różni niczym od rubinka i ekonomika-tylko uczniami którzy wabieni są niby "prestiżem" tej szkoły którego dawno już nie ma, bo to jak ktoś zdał maturę zależy tylko od korków, to też wiem z doświadczenia mojego o kolegów bo na te uczelnie które są wysoko w rankingach uczelni wyższych podostawali sie uczniowie którzy chodzili właśnie na jakieś zajecia pozalekcyjne,a Ci którzy oleli, nie chodzili na korki tylko zadowalali się nauką w szkole to chociażby mieli same piatki, i tak pokończyli na gorszych uczelniach, kończąc ten post powtórzę po raz kolejny: tylko Ci nauczyciele których wymieniłem potrafią czegoś nauczyć w tej szkole pozostałym albo sie nie chce albo nie potrafią, nie każdy z nich jest surowy i każdy za to potrafi utrzymać jako taką dyscyplinę i strasznego stesu nie wzbudzają wiele razy niektóre nauczycielki jak Pani Nowak i Szymalska opowiadały nam przednie dowcipy rozładujące stres w szkole i polepszające relacje uczeń-nauczyciel a mimo to pofrafiły też być surowe, dodam jeszcze że nie jestem niedowartościowany, nie miałem strasznych problemów w szkole ani stresów ani złych wspomnień, wręcz przeciwnie. Pozdrawiam
1836. obojętny
IP:91.94.178.95
14:35:50 - 02.02.2008
Obserwuję waszą dyskusję. Postanowiłem się dołączyć. Nie jestem absolwentem tej szkoły, ale znam osobiście wielu byłych uczniów i nauczycieli obecnie uczących, o których Judash wypowiadał sie negatywnie. Moim zdaniem ci nauczyciele znają się świetnie na wykładanej profesji. No cóż, ze złego materiału to i geniusz nie zrobi dzieła. Szkoły średnie zwane są często Alma Mater. Judash jako absolwent tej szkoły zwraca sie do niej z pretensjami, to tak jakby swej matce pluł w twarz za to,że jest. A swoją drogą może i słusznie, bowiem jego nick Judash(Judasz)znaczy tyle co zdrajca. Więc się nie dziwię.Również pozdrawiam
1835. observer
IP:87.116.237.125
14:18:25 - 02.02.2008
Do o. Zdawalność matury uczniów na Kopernika jest odzwierciedleniem tego, że większość uczniów z Kopernika chodzi na korki, i tam dopiero sie czegoś uczą.
1834. Kopernik i Rubinek
IP:80.244.149.78
13:55:10 - 02.02.2008
A ja tam myślę, że we wszystkie szkoły są takie same i tak naprawdę wiele się można nauczyć we wszystkich tylko trzeba tego naprawdę chcieć. Twierdzę tak gdyż było mnie dane chodzić do jednej i drugiej. Napewno Kopernik i Rubinek mają wiele do zaoferowania swoim uczniom. Są to przecież szkoły o diametralnie odmiennych kierunkach kształcenia. Tu kształcenie ogólne tam techniczne z elementami ogólnokształcącego. Ale gdybym miał zdecydować to jakoś na Rubinkowskiego czułem się troszeczkę lepiej, ta szkoła ma swój jakiś niepowtarzalny klimat o którym trudno jakoś pisać po prostu trzeba to przeżyć. A dziś ukończyłem studia pracuję i wszystko jest OK.
1833. ....
IP:80.244.149.21
13:04:11 - 02.02.2008
Kartaginę trzeba spalić:)
1832. ---
IP:83.26.91.49
12:54:30 - 02.02.2008
wiecie co?? ten cały spór jaki toczymy, na temat czy Kopernik to faktycznie jedna z lepszych szkół czy też nie, nie ma chyba sensu, ponieważ każdy ma swoje wyrobione zdanie na temat tej szkoły. Jak dla mnie (dla większości również) Kopernik jest niewątpliwie jedną z lepszych, natomiast dla niektórych pozostanie szkołą o bardzo niskim poziomie nauczania, w której zaistnieć mogą tylko nauczyciele trzymający rygor i dyscyplinę, a reszta nie ma odpowiednich kwalifikacji by uczyć w tym LO. Tylko szkoda Judash, że masz takie negatywne wspomnienia z ogólniaka.
1831. o.
IP:80.50.246.254
10:43:35 - 02.02.2008
Do observera- tu nie o to w tym wszystkim chodzi. Nikt nie pisze,że nauczyciele Kopernika nie poradziliby sobie z uczniami Rubinka.Mogłabym równie dobrze napisać,że nauczyciele których wymienił Judash nieźle by usadzili uczniów Rubinka,ale nie jest to prawdą gdyż tak jak pisałam wszędzie różni są nauczyciele i różni uczniowie.Nie kierujmy się stereotypami i nie próbujmy nikogo zaszufladkować ze względu na szkołę.Jeśli nie zrozumiałeś mojej poprzedniej wypowiedzi to Ci napiszę dobitniej- do Kopernika dostają się uczniowie z najwyższą liczbą punktów dlatego też Kopernik jest szkołą cieszącą się wysokim poziomem i ma do tego prawo.Realia są takie,że mimo,iż poziom z roku na rok spada to i tak do Kopernika chodzą najlepsi ucznowie z Ostrowi i okolic co nie wyklucza tego,że na Rubinka też są uczniowie dobrzy i mają jakieś osiągnięcia.W Lubiejewie też zdarzają się dobrzy uczniowie,którzy dostają się na dobre uczelnie, jednak o poziom Kopernika nie ma się co spierać. Obiektywnie wśród szkół w powiecie jest najwyższy o czym świadczy ilość oraz poziom zdanych matur..Dla mnie temat nie podlega dalszej dyskusji. Pzdr.
1830. Jasmin
IP:91.94.198.115
10:14:33 - 02.02.2008
Judash proszę, nie wstrzymuj Ziemi, nie ruszaj Słońa!! Czy ty się zastanowiłeś nad tym, co napisałeś? Nauczyciele mają być postrachem uczniów, mają trzymać pistolet pod biurkiem i strzelać?Bo wyobrażam sobie,że prośba o ciszę już nie wystarcza rozgadanej gawiedzi. Z tego co napisałeś wynika, że tylko tacy nauczyciele są wspaniali, którzy wprowadzają na lekcji stres i dyscyplinę. A ja ci powiem, że miałam takich nauczycieli, którym daleko było do wprowadzania dyscypliny, a jadnak dyscyplina na lekcji była bo trzymał ją poziom naszej klasy. Szanowaliśmy tych nauczycieli właśnie za swobodę, jaką mogliśmy mieć na lekcji, docenialiśmy ich i słuchaliśmy z zaciekawieniem bo nikt nie pocił się ze strachu, nikt nie czuł się zastraszony. Podziękuj więc swojej byłej klasie za brak dyscypliny i tym samym zły dostęp do wiedzy. Ja nauczyłam sie dużo u takich nauczycieli, bo nie stresowana główka pracowała!!! Trzeba było wykorzystać łagodne usposobienie tych nauczycieli do przyjemnej nauki na lekcji, ale skoro Twoi koledzy woleli raczej dać upust swojej dziczy, to do nich miej pretensje. Dalej piszesz,że niektórzy nmauczyciele żle wykładają, że nie maja zdolności do tego. Więc napiszę jeszcze raz: niech każdy raczej zastanowi się nad swoją zdolnoscią do rozumienia tego, co mówi nauczyciel, bo może się okazać,że nauczyciele świetnie wykładali, tylko ktoś nie potrafił zajarzyć. Pozdrawiam
1829. observer
IP:87.116.237.28
09:31:13 - 02.02.2008
Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1828. observer
IP:87.116.237.28
09:27:39 - 02.02.2008
Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1827. observer
IP:87.116.237.28
09:27:18 - 02.02.2008
Tak więc weśćie sobie uczniów nie z taka ilością punktów jak macie i spróbujcie ich nauczać. A ja widzę , że na Rubinku właśnie sobie z takimi uczniami radza i maja jeszcze jakieś osiągniecia. Jeszcze raz zamiecie sie uczniami z Rubinkiem i wtedy mówcie o poziomie szkoły. Cwaniaki z Kopernika.
1826. observer
IP:87.116.237.28
09:24:53 - 02.02.2008
Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.
1825. ---
IP:83.26.91.212
07:57:23 - 02.02.2008
Judash, widzę, że nie dasz się przekonać, co do tego, że Kopernik to nie jest najgorszą szkolą na świecie. Ale co chcesz od tego jak uczy pani Kuczyńska?? Ja też miałam z nią historię i jakoś nie wyobrażam sobie aby te lekcje inaczej przebiegały. według ciebie co miała by robić? biegać dookoła ławek i tłumaczyć temat? Z tego co pamiętam, na każdej lekcji temat był dobrze wytłumaczony. A że tobie nie chciało się słuchać tego co ona w danej chwili mówi to już inna sprawa. co do nauczycieli polskiego, zauważ, że nie ma tam tylko jednego nauczyciela tego przedmiotu a jest kilku. Skoro miałeś polski z panią Bugajską i twierdzisz, że nic cię nie nauczyła, to na miłość boską nie wydawaj sądu o reszcie nauczycieli. świetną nauczycielką polskiego jest pani Rawa-Sadowska. Da się z nią pogadać, pośmiać, ale potrafi zapanować nad klasa kiedy trzeba i przekazać to co trzeba. pozdrawiam :)a tak przy okazji, kiedy skończyłeś edukację w tym liceum??
1824. Judash
IP:213.241.37.114
02:39:58 - 02.02.2008
Do o: Z perspektywy czasu widzę że właśnie tak jest że wymagający na sprawdzianach i pytający nauczy nawet opornego, spytaj każdego kto miał z panią Nowak czy sie czegoś nauczył i każdy Ci powie że czy chciał czy nie chciał z każdej lekcji poprostu musiał coś wynieść inaczej by nie zdał, ja do tej pory pamiętam niektóre rzędy tablicy mendelejewa, więc co do tej łopaty to nie do końca prawda. Historii uczyła mnie Pani Kuczyńska, biologii Pani Szymalska którą wymieniłem w dobrych nauczycielach, polskiego Pani Bugajska, u której nic na lekcji nie robiłem, nic sie nie uczyłem i strasznie sie cofnąłem,pamietam że Pani B. nie znała treści "Chłopców z placu broni" co naprawdę mnie zszokowało bo kto jak kto ale nauczyciel polskiego powinien tą lekture znać, w pozostałych twoich stwierdzeniach sie zgadzam, Do Jasmin: Mógłby wymienić uczniów ale dyrektor nie ma raczej dużego wpływu na wybór uczniów, zwłaszcza że poziom ich poziom z roku na rok spada, słuchaj, jak ja mam rozumieć coś czego nie rozumie ktoś kto mi to wykłada? jak mam rozumieć coś co wykłada mi ktoś kto nie umie poprostu mi tego wyłożyć bo nie ma do tego zdolności i nie nadaje sie do pracy z młodzieżą?Jam mam rozumieć coś w klasie gdzie nie ma porządku i dyscypliny której nie potrafi wprowadzić nauczyciel? co od razu prowadzi do tego że myśle że powinni oni wprowadzać dyscyplinę i być surowi, bo każdy albo większosć uczniów z natury jest leniwych, jeszcze do pocisku do profesorów to dopiero na studiach poznałem ludzi którzy potrafią nauczać i mają wiedzę bo tutaj jak większość o coś zapytać to jeśli to wykracza poza program aktualnych lekcji to nie wiedzą, a czasami nie potrafią nawet rozwiazać aktualnych zadań i mylą sie w podstawowych rzeczach.Pozdrawiam
1823. Ezz
IP:80.244.149.98
22:50:09 - 01.02.2008
Judash dobrze gada, co do nauczycieli tez sie zgadzam poniekad. Nauczyciel u ktorego w klasie jest glosno i mowi sam do siebie chyba nikogo nie nauczy (jest tu paru takich nauczycieli...) to trzeba sie samemu starac o swoja wiedze.
1822. Jasmin
IP:91.94.197.246
21:55:54 - 01.02.2008
Całkowicie zgadzam się z przedmówcą, nikt nikomu do głowy łopatą nie nałoży i jak ktoś się chce nauczyć to się nauczy. Więc całkowicie też nie rozumiem uwag dotyczących kadencji dyrektora. Jeśli nawet rzeczywiście miałaby ona wiele do zyczenia, to w jaki sposób wpływa na niski poziom nauczania??? Jesli ktoś powie ,że mógłby może wymienić nauczycieli, którzy rzekomo są bylejacy i niepotrzebni, to tak samo mógłby wymienić uczniów,bo może to raczej oni są bylejacy i do niczego, prawda??? Winę zawsze widzi się w kimś, nie w sobie. Jesli ktoś się czepia ,że dany nauczyciel żle wykłada, niech pomyśli raczej nad swoją zdolnością a raczej niezdolnością do rozumienia tamatu zanim wyda sąd.Wiesz czemu to piszę Judash, bo za wiele jadu jest w Twoich postach , za wiele byś był obiektywny.
1821. o.
IP:80.50.246.254
21:01:53 - 01.02.2008
Poziom szkoły zależy od poziomu uczniów.Do Kopernika idą uczniowie z najlepszymi wynikami w nauce i zwykle z zamiarem uczenia się,dlatego też o Koperniku mówi sie jako o szkole o najwyższym poziomie nauczania.Gdyby zamienić uczniów Rubinka na uczniów Kopernika z pewnością mówiłoby sie o Rubinku jakoby miał najwyższy poziom.Tak jak Judash wcześniej pisał-,,poziom uczniów jest w tendencji spadkowej'' dlatego też mówi się,że poziom Kopernika spada i jest to prawdą.W każdej szkole są różni nauczyciele,ale jeśli ktoś chce się uczyć to na pewno się nauczy. Do Judasha- nie wiem jaką miarą oceniasz nauczycieli naszej szkoły,jednak wydaje mi się(biorąc pod uwagę nazwiska nauczycieli jakich wymieniłeś),że dla Ciebie dobrym nauczycielem jest ten, który zmusza do uczenia się pilnując na spr.i pytając.Jednak według mnie do obowiązków nauczyciela nie należy zmuszać do uczenia się.Piszesz,że w tej szkole sie cofnęłeś,ale wegług mnie to nie z winy nauczycieli tylko Twojej. Kto Cię uczył historii,biologii czy polskiego?? a tak na marginesie to nie ma takiego nauczyciela który by Ci łopatą do głowy wiedzę z tych przedmiotów włożył.Gdybyś chciał to byś się nauczył sam bez niczyjej pomocy gdyż wystarczy do tego otworzyć podręcznik.
1820. ---
IP:83.26.88.115
20:12:26 - 01.02.2008
hmm... widzę, że bardzo często i intensywnie wchodzisz na stronkę kopernika. nio ale dobrze, powróćmy do wcześniejszego tematu, może i kadra nauczycielska, faktycznie w większości pozostawia wiele do życzenia, ale ty wcześniej upierałeś się, że Kopernik niczym w poziomie nauczania nie różni się od rubinka co jest kompletną bzdurą. Zauważ, że każdy wybierając szkołę na pierwszym miejscu stawia właśnie "klasztor", później ekonomik, no a w ostateczności rubinek.
1819. ....
IP:80.244.149.21
18:48:55 - 01.02.2008
W sumie jest sparing ale bez pocisków bo zaraz by były posty kasowane


USUWANIE WPISÓW
Nr wpisu:

Hasło:



Zasady umieszczania wpisów do Księgi Gości LO w Ostrowi Maz.

To miejsce stworzone specjalnie dla Was z myślą abyście mogli nawzajem wymieniać się opiniami i prowadzić dyskusje. Zależy nam na opiniach przemyślanych, które przekazują innym użytkownikom Wasze poglądy. Jeśli nawet nie zgadzacie się z nimi, to nie jest to powód do obrażania ich autorów. Dbajcie o poziom dyskusji.

Nie będziemy publikować opinii, które:

  • nawołują do przemocy,
  • są skrajnie rasistowskie, antysemickie, szowinistyczne,
  • są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego,
  • zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe,
  • zawierają reklamy produktów lub usług,
  • propagują alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające,
  • obrażają osoby publiczne,
  • obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji,
  • mogą łamać prawa autorskie.
Aby uławić odczytanie innym Waszych komentarzy prosimy o staranne pisanie i przestrzeganie zasad ortografii.

Nie wszystko co napiszecie, ukaże się w Księdze Gości. Nad odpowiednim poziomem dyskusji i przestrzegania prawa czuwa opiekun strony K Studnicki. Pamiętajcie, że moderacja to nie cenzura! Chodzi tylko i wyłącznie o poziom zamieszczanych opinii, a nie o prezentowane poglądy.

Chcielibyśmy Wam zwrócić uwagę, że LO im. Mikołaja Kopernika nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Przypominamy, że osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.

Czekamy na Wasze interesujące komentarze i opinie!
Masz pytanie, problem lub propozycję? Skontaktuj się z nami.
opiekun strony K. Studnicki


Skrypt napisał K. Studnicki 02/2007
Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościuszki 36, 07-300 Ostrów Mazowiecka
tel. 029 74 537 53, kontakt: lo@koperniczek.net